2015. február 2., hétfő

Díj

Elég régen kaptam egy díjat a legkedvesebb bloggertől, Titaniától, de mindig halasztottam vagy pedig, bevallom, - nem szégyellem - lusta voltam nekifogni a kitöltésének. Szóval ezúton is köszönöm szépen és, ahogy már ígértem a szünetben kitöltöm. 
Köszönöm, puszillak! 

Titania

FELADATOK:
1)Fel kell tüntetni, hogy kitől kaptad!
2)10 dolgot kell magadról írni!
3)A küldő által írt 10 darab kérdésre válaszolni!
4)És tíz blognak/bloggernek kell továbbküldeni! (kihagyom)







10 dolog rólam: 

1) Utálok írni magamról 10 dolgot!
2) Imádom, hogy a legjobb barátnőmmel megtudok szerettetni egy-egy focistát főleg németeket, mert tudom, hogy megcsalásnak érzi a spanyolokkal szemben, de a lelkem ennek örül.
3) Viszont utálom, amikor az ellenkezője történik hiszen van, hogy megszereti azokat, akiket én nagyon utálok és merényleteket követ el ellenem. 
4)  Magába bolondít az instagram pedig nagyon ellene voltam. 
5) Szeretem a régi, inspiráló képeket és zenéket ezért is vannak Lana Del Rey korszakaim hiszen ő mindig sikeresen átadja, ezt a hatást. 
6) Elismerem a modelleket, persze csak természetes keretek között néhányukat megkedveltem, főleg Ekaterinát (Katya) és nemcsak a neve miatt, hanem, mert természetes szépség, nincs túlsztárolva, tudja mi a határ és van benne egy különc orosz szépség. Megérdemelten lett modell és egyébként is az orosz modellekben van valami. 
7) Odavagyok a divatért, a különböző szépségtermékekért, az ápolt hajakért ezokból kifolyólag szinte minden spórolt pénzemet azonnal elverem, ha meglátok valami szépet vagy, ha kigondolom milyen új dologra van szükségem addig hajtom míg az enyém nem lesz.(Jelenleg egy táskáért veszek meg, új hajszínért és egy nyakláncért)  Viszont próbafülkébe utálok járni, ott mindig rondának tűnik az ember. 
8) Soha nem vagyok megelégedve a rólam készült képekkel, ami már nagyon zavaró a környezetem számára, de ez a tulajdonságom soha nem fog elmúlni. Szerencsére vannak olyanok, akik elviselik. (Titania) 
9) A hangulatom percről-percre tud változni emiatt nagyon szarkasztikus vagyok, sokszor megszólok másokat akkor is, ha nem kéne ezen próbálok változtatni, egyenlőre sikertelenül. 
10) Ha valamin nagyon elgondolkodok akkor általában nagyon rosszul jövök ki és rosszabbnak látok mindent, viszont, ha ösztönből cselekedek akkor is rosszul jövök ki. Érti, ezt valaki?! Mert én nem....

Titania kérdései: 
1) Inkább a csendet, vagy a zene hallgatást részesíted előnyben miközben írsz?
Ez attól függ, hogy mit és mikor írom. Nem állandó tényező van, hogy nagyon zavar a zene máskor meg üvölt, hogy hangosabbra kapcsoljam. Általában novellák közben szoktam a zenét előnybe részesíteni. 

2)  Nagy port kavart Marco Reus jogsi nélküli furikázása ( a kis hülye :D ), ha találkoznál vele, mit mondanál neki ezzel kapcsolatban? :D ( Szívi, csak miattad van ez a kérdés :D )
Létezik, hogy ezt még nem beszéltük?Mert valami rémlik.... Ha találkoznék vele, jesszusom tudod mi lenne a reakcióm viszont, ha erről kellene beszélnem megdicsérném, mert jó sokáig sikerült így vezetnie lebukás nélkül és nem mindenki vállalná be. Jár neki egy dicséret.

3) Ha egy napra láthatatlan lennél, és egy általad kiválasztott focista házába mehetnél be mit csinálnál ott, és kinél mennél?
Hűha, ez nehéz kérdés, de szerintem Marcohoz mennék, (de szívesen mennék még Seséhez, Tonkóhoz, Nandohoz, Marcelohoz ...) jól körbeturkálnám az egész házat és kipróbálnék mindent, tipikus én. 

4)  Van kedvenc focista babád?
Természetesen és nem leplek meg, ha Enzokát mondom, akit rendesen meggyámbásznék. Azt hiszem mi ketten nagyon jól kijönnénk egymással és együtt mennénk az emberek agyára végül még Marci is csatlakozhat. 

5) Mi a véleményed Pilar Rubioról?  ( az enyém ez  http://media.tumblr.com/9966a656a046fb4ca427d21c6070621c/tumblr_inline_mrsqg6uitd1qz4rgp.gif ) ezt most nem hagyhattam ki :D
Idézem az egyik ask beszélgetésünket: 
1) remek anya tudja, hogy a csecsemő divatozni akar apa hajával valamint, hogy igenis meg kell szabadulni attól a pár szál hajacskától. 2) tornamester olyat mutat, hogy megáll az eszed még a végén te is fogsz súlyzózni a bevásárló zacsikkal vagy a gyerekkel, mint ahogy ő. 3) példakép, hát ezt nem is kell kommentálnom ez egyértelmű. 4) igen ő menő gyerekstylist tudja, hogy mi kell a gyereknek és látod ő nem rágódik azon, hogy leejti-e vagy sem, mert neki mindegy, ha már lent van akkor lent van. 

6) Emma Rhys Jones vagy Irina Shayk a rokonszenvesebb?
Irina, bár nagyon bírtam Emmát is, de mióta számodra ellenszenvessé vált és felsorakoztattad az érveket ellene azóta már én se bírom. 

7) Mats Hummels vagy Mario Götze a férfiasabb?
Ez milyen kérdés? Mégis, hogy teheted fel? Alap, hogy Göcce....na jó viccet félretéve Mats minden kétséget kizáróan, ő egy talpig férfi. 

8) Sajnálod, hogy hamar kiesett a La Roja a 2014-es VBn?
Van olyan, aki nem sajnálja? 

9) Mi az a tulajdonság amit szeretsz magadban, és mi az amit nem?
Amit szeretek: a szarkazmus
Amit nem szeretek: néha robot vagyok, rendmániás és elakarom érni legtöbbször a tökéletességet, ami ugye lehetetlen.

10)  Könnyen megtalálod másokkal a közös hangot?
Nem pont, hogy ellenkezőleg iszonyat nehezen találom meg a közös hangot szóval mindig örülök, hogyha van egy közeli barát a társaságba legalább nem tűnök olyan bénának.(Azért a fiainkkal biztos megtalálnám: Valdebebasba való beszökési kísérlet sikeressége után!)

2 megjegyzés:

  1. Sziia! :D

    Végre kitetted, már nagyon vártam a kérdésekre a vláaszt még így is, hogy a nagyrészükre tudom mi a feleleted.
    Á, szóval szereted amikor lehajtott fejjel áldogálok a spanyolfalam előtt és mondogatom nekik, hogy én ugy is jobban imádlak titeket mint a hanzikat?
    Ez a bosszúm, majd kíváncsi leszek mit fogsz szólni a jövőbeli Amnis novellához, ahol nagy barátok lesztek ti ketten Christophkával.
    Én nagyon szeretek rólad képeket készíteni, mert számomra az vicces amikor van vagy 100 jól sikerült fotó rólad, de neked egy sem tettszik. Szeretem amikor ezekért puffogsz! :D
    Na és most következzenek a kommenteim a válaszaidhoz:
    2: Dehogynem beszéltük, tényleg nagy dícséret jár neki! :D
    3: Gondolom Marcoka fürdőszobájába is belesnél :D
    4: Akkor lepődtem volna meg, ha nem Enzokát írod. Megnéznélek téged, hogy hogy is bírnál ki egy napot Enzokával, és szerintem kérhetném elfele Pilartol a combkrémet mert egy csomót kellene utána szaladgálnod, de nembaj mert Enzokát így szeretjük.
    5: Ehhez csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy Pilar egy idol.
    6: Fuj fuj, Emma nemmenő, pedig amikor idejöttek őt is nagyon bírtam.
    7: Én se tudok választani... *-* ja de :D Mats természetesen, lenne olyan aki Göccét választaná?
    8:Vannak olyan rideg szívű emberek. PL anyám is mindig az orrom alá dörgöli, nem mintha ő annyira értene a focihoz, csak annyit tud, hogy kiestek .
    9: Én bírom benned azt, hogy rendmániás vagy, meg a robot éned is szükséges ahhoz, hogy rendet csinálj a környezetünkben amit valljuk be elég nehéz megtenni, szóval ezek nem mindig rossz tulajdonságok szerintem.
    10: Nem is vagy bénaa ♥. ( Legalább te tudnál beszélni, de szerintem kellene készíteni valami felvételt mert én félájult lennék attól, hogy egy levegőt szívok Ikerékkel )
    Imádtam a válaszaidat meg tédeg is de gondolom ezt tudod! :D
    Én is puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Szívi! :D

      Igen ide is elég későn jövök, ami szinte már a védjegyem! Imádom, ha a spanyolfalad előtt állsz és hatalmas bűntudattal küszködsz. Tiszta felemelő érzés nekem! :D A novelláról csak annyit, hogy előre tartok tőle.
      Igen, de még, hogy belesnék én abba a fürdőszobába. Enzoka meg nagyon ahw.... *-* zabálom a gyereket és még az sem zavarna, hogy Pilar combkrémét kéne használnom az izomláz miatt. Szerintem biztos van olyan, aki a nagyom menő Göccét választaná Matsel szembe, de akkor ő nagyon a korfontzónánkon kívül van. :) Nyugi apum is mindig mondja, hogy a Nationalelf mennyivel jobb volt. :D
      Ez a rendmánia egyre jobban kezdi átvenni a hatalmas már nagyon bökdös. Köszi legalább szerinted nem vagyok az, én olyankor mindig annak érzem magam. ( Valakire rásózok majd egy kamerát és felveszi, hogy vissza tud nézni miután helyre jöttél.)
      Én is imádlak!
      Puszi!

      Törlés